måndag 5 mars 2012

bad update

Jag suger lite på att uppdatera... men jag funderar på om jag ska göra en ny blogg??? hahaha har typ haft hundra  olika bloggar.. men så jag funderar lite på vad som är bäst, antingen den jag har nu, devote eller blogg.se :) Jag har ju provat på alla de tre nämnda :$ men kan inte säga vem jag tycker allra bäst om.. Vi får se helt enkelt.

Sedan funderar jag på att kanske dra in lite nyheter i bloggen. tex länka till aftonbladet bla, och skriva lite om nyheter o så. Låter det bra? En fin header är ju ett stort PLUS också så någon som är frivillig att skapa en så varsågod. Sedan bli bättre på att lägga in bilder.. FINA ska dom vara :) Kanske får börja som min fina vän Jackie-girl och ta "outfits" bilder :) skulle det vara roligt?
(klicka er in på jackie-girl för att kolla på hennes urtjusiga blogg)
Tåls att tänka på!

PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar