onsdag 8 februari 2012

På en bänk i en korridor

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 14.30 för då ska vi dansa lite. Har egentligen slutat men det är inför musikalen så why not lixom? ;) skriver från mobilen nu och jag vet inte hur jag får in en bild, får lära mig det eller kanske till och med byta bloggportal?! Hmm.. Tål att tänkas på.

Nåja, min korsett jag beställde i måndags kom igår. Den passade bra men var ändå liiiite stor, men det är strunt samma, jag kommer ju ändå ha ryggskydd under så det blir nog hur bra som helst :D

När jag kommer hem ska jag plugga inför provet jag har imorgon sedan ska jag antingen försöka mig på svenskan så att den blir klar eller så bäddar jag ner mig och kollar på nån film :) sällskap uppskattas!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar